11 Temmuz 2011

Tek ses,tek yürek

Bunun anlamı şudur;

"Bizler Türk futbolunun en değerli markası olan ST SüperLig denen bok çuvalının içinde yuvarlanan bok böcekleriyiz.Birbirimizden hiç bir farkımız yok.Fenerbahçe,Trabzon,Beşiktaş,Sivas vs.. her ne halt yediyse bizler onların sonuna kadar arkasındayız.Çünkü aynı haltı bizde yedik,yiyoruz,yemeye devam edeceğiz."

Bu çıkan tek sesin içinde maalesef benim tuttuğum takımın kolpa yöneticileri de var,bugüne kadar kendilerini dürüstlük abidesiymiş gibi pazarlayan soysuzlar da var.

Herkesler benim takımım,senin takımının derdine düşmüş,manzarayı gören yok,gören olsada sesini çıkaran yok.Ortaya koymuşlar sirki,sabahtan akşama kadar maymunların dansını seyrediyoruz.Ve o maymunlar gözümüzün içine baka baka taşşağın kralını geçiyorlar bizle.

Bir İngiliz,bir Fransız,birde bizim Temel ıssız bi adaya düşmüş.Bir süre sonra canları sıkılmış."Hadi golf oynayalım" demiş İngiliz."Golf nedur,ben bilmem golf" demiş Temel."Çok kolaydır,sopayla topa vurup,deliğe sokmaya çalışacaksın" demiş."Şimdi bize bir top,bir sopa,bir de delik lazım,bende top var" demiş İngiliz.Fransız "bende de sopa var" deyince,Temel kızıp "ben oynamayrum" demiş.

Şu götümüze giren topu gördüğü halde "ben oynamayrum" diyecek bir babayiğit yok mu lan bu ülkede?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder