12 Eylül 2010

Oha be dev adam

Şaka mı bu yoksa rüya mı görüyorum.Biri beni çimdiklesin,hatta parmaklasın.Başbakanın önünde cunta dönemi bürokratları gibi ceket ilikleyip el bağlayan başkanıyla,kanser hastası antrenörüyle,"vay efendim bu var da o niye yok" tartışmalarıyla,turnuva öncesi hazırlık maçlarının rezil sonuçlarının hayal kırıklıklarıyla başladığımız dünya şampiyonasında an itibariyle finale yükselmişiz.Bu sonucu kim neyle açıklar bilmiyorum ama ben kesinlikle açıklayamam.Şansla kazandık diyene eyvallah derim de 15 bin taraftarla ebemde kazanır diyene de ebenide al git derim ancak.Hadi grup maçları mantardı da birader Slovenya ne demek Sırbistan ne demek?.Bağırmaktan sesim kısıldı lan,hepinize helal olsun.

Edit:Eğer dünya şampiyonu da olursak ve Tanjeviç "kanseri nasıl yendim" diye bir kitap yazarsa,o kitap bestseller olmazsa gelin yüzüme tükürün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder